بازدید سرپرست فرمانداری از پایگاههای طرح اوقات فراغت شهرستان بافق

حسین ندافیان: حسن وخوبی کلاسهای اوقات فراغت رغبت و میل است نه تکلیف.


"سرپرست فرمانداری بافق" در بازدید از کلاسهای اوقات فراغت که در محل موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا بافق تشکیل شده بود اظهار داشت : هدف نظام اسلامی پرکردن اوقات فراغت نیست بلکه غنی سازی آن می باشد و فرصت فراهم شده را باید دانش آموزان و شرکت کنندگان این دوره ها مورد توجه قراردهند.


حسین ندافیان با اشاره به اهميت وجايگاه مساجد در تعالي انسان‌ها، وجود كانون‌هاي فرهنگي را با حضور جوانان پرشور و تحصيل كرده از مهمترين مكان‌هايي دانست كه بايد به آن بيشتر توجه شود.


به گفته ندافیان 54 درصد جوانان و نوجوانان دراین کلاسها حضور دارند که این نشان از این است که حضور جوانان در کلاسهای طرح اوقات فراغت بر اساس میل و رغبت است نه تکلیف و این حسن و خوبی این کلاسها می باشد و باید با برنامه ریزی صحیح در این چند ساعت جوانان را غنی کنیم .


وی در گوشه ای از سخنان خود به برنامه های دشمنان غرب و شرق کشور اشاره کرد و گفت: کشور ایران به لحاظ استقلال و خود کفایی که در بعضی از حوزه ها دست پیدا کرده مورد هدف دشمن قرار گرفته و دشمنان با زمینه سازی بر پایه های این انقلاب که جوانان هستند ،خواهان سرکوب کردن این نظام است که متاسفانه تا کنون با تمام امکاناتی که داشته مغلوب جوانان این مرز و بوم شده است.


در ابتدای این بازدید حجت الاسلام ذاکری نیا کارشناس اداره تبلیغات اسلامی بافق ضمن ارائه گزارش گفت: طرح اوقات فراغت در سال جاری با حضور 320 نفر در 14 کلاس زیر نظر 11 استاد از حوزه علیمه قم و بافق در قالبهای دینی و مذهبی ، شبهات دینی و اعتقادی برگزار شده و در حال اجرا می باشد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا